Hjelpemidler til kioskvakten

Dugnadsvakt - kiosk

Som regel er det satt opp 4 dugnadsvakter i samme tidsrom. En av dere tildeles rollen som kioskansvarlig. Alle møter en time før turneringen starter.

Det skal være en hyggelig opplevelse å komme til Hårkollhallen :-)  Husk at du representerer klubben når du står i kiosken :-)

Kioskansvarlig:

•            Henter pengeskrinet med vekslepenger, Izettel, nøkkel til lageret vårt hos Styreleder før turneringen starter.
  •             Fordeler arbeidsoppgaver til de andre og har oversikt i kiosken.
  •             Har dialog med hallansvarlig.
  •             Setter seg inn i betalingsalternativene våre. Vi tar kontanter, Izettel og snart også VIPPS.
  •             Leverer pengeskrinet, Izettel og nøkkel til lageret vårt hos Styreleder etter avsluttet arrangement.
  •             Har oversikt over overlapping på dugnadsvakter.
  •             Ansvar for at kiosken fungerer optimalt

Dugnadsvakt kiosk:

•             Setter på kaffe ( mange kaffekopper selges når lagene ankommer hallen)
  •             En kanne med kaffe og kopper settes ned til billettluka hvor kaffen også selges
  •             Henger opp prisliste og skilt til kiosk ( står på lageret vår i 2 etg)
  •             Steker vafler
  •             Skjærer opp frukt. (Engangshansker ligger på vårt lager i 2 etg. Brukes ved tilbereding av mat.)
  •             Tilbereder annen mat som selges.
  •             Rydder fortløpende i kafeteriaen
  •             Bidrar til at kiosken fremstår ryddig og delikat
  •             Setter seg inn i betalingsalternativer. Vi tar kontanter, Izettel og snart også VIPPS.
  •             Rydder kiosken og kafeteriaen når turneringen er avsluttet.

Unngå at barn står i kiosken, dette gjelder også når foreldrene står i kiosken. Dette med tanke på hygiene, uro og faren for at barn kan skade seg.

Unngå svinn. Kiosksalg er en viktig inntektskilde for klubben.

TUSEN TAKK FOR BIDRAGET!

NØTTERØY HÅNDBALL BREDDE ER EN KLUBB DREVET AV FRIVILLIGHET OG INNSATS FRA FORELDRE OG FORESATTE!